גורמים להתקף חרדה

התקף חרדה לרוב יוגדר כמצב של תחושת פחד או אי נוחות קיצונית. התקף פאניקה או חרדה יכול להגיע לשיא שלו כעבור עשר דקות וכמובן יהיה מלווה בתסמינים קשים למיניהם, כך שעל מנת למנוע שאת חשוב לדעת אלו מצבים גורמים להתקף חרדה

התקף חרדה, פירוט של הסימפטומים:

התקפים שבאים בהפתעה מסוג של התקף פאניקה, יכולים לגרום בדרך כלל לתסמינים קשים, המשפיעים רבות על הגוף במספר מישורים, כגון:
הפרעות בקצב לב, הזעת יתר, גלי חום, גלי קור, חוסר תחושה בידיים, תחושת עיקצוץ בידיים, רעישות ללא שליטה בכל הגוף, הפרעות נשימה (לעיתים כמעט עד מצב של תחושת חנק), לחץ בחזה, איבוד שליטה, פחד משיגעון ועוד.

חוג שחייה לילדים

מבחינה מדעית, עדיין לא מצאו הוכחות חותכות לגבי הופעתם של התקפי פאניקה. ישנה סברה שהתקף פאניקה יקרה לאחר מצב סביבתי קשה, מצב תורשתי, גורם פיזי או גורם פסיכולוגי. נפרט לכם מספר השערות ומסקנות שהגיעו אליהן החוקרים במהלך הניסויים והבדיקות:
גורם פיזי- יש הורמון בגוף בשם סרוטונין, הורמון זה אחראי על מצב רוח טוב וויסות של מצב הרוח. במידה ויש חוסר של סרוטונין בגוף, יכול להיווצר מצב של דיכאון, חרדות ואפילו לפתח מצב של התקף פאניקה. אפשר לאזן את העניין הזה באמצעות כדורים של סרוטונין, במינון מתאים, לפי החוסר.

התקפי פאניקה