גירושין – מה עושים עכשיו?

כל אחד שנמצא בתהליך של אחרי הגירושין לא יודע הרבה פעמים איך לנהוג או למי לפנות, אם כך המקרה גם אצלכם, תדעו לכם שלא מדובר במשהו מסובך בכלל, וכל שעליכם לעשות זה להבין את המצב שבו אתם נמצאים קודם כל. כלומר אם אתם מתכוונים להפרד מהאישה על רקע סכסוך משפחתי, כנראה שתאלצו לחלק את הרכוש ביניכם וגם את גידול הילדים, והדבר יצריך היעזרות בעורך דין משפחה המתמחה בענייני גירושין, אך אם הליך הגירושין נעשה בעין יפה מבחינת שני הצדדים, יכול מאוד להיות שתוכלו לסכם את כל התנאים ביניכם.

עורך דין משפחה בפתח תקווה

איך להתנהל אחרי הגירושין

במידה ואתם חוששים שמא לא תצליחו לחיות את החיים שלכם כמו שצריך אחרי הגירושין, תדעו לכם שאין לכם מה לחשוש כלל וכלל. אתם יכולים פשוט לפנות אל יועצת מומחית כמו דיאן אשר מחזיקה בניסיון עתיר שנים ותשמח לעזור לכם בנוגע לדרכי ההתמודדות שלכם עם בעיות שצפויות לצוץ לכם בעתיד ולאחר תהליך הגירושין שתעברו. בכל אופן, אם אתם מאמינים שגירושין מהאישה או הבעל שלכם זה דבר שיעשה לכם טוב לנפש ולשיפור החוזק הנפשי שלכם, אל תהססו לעשות זאת. אפשר לומר שישנן לא מעט זוגות שפוחדים להתגרש אך ורק בגלל הפחד משינוי השגרה. אם גם אתם נוהגים לפעול כך תדעו לכם שאתם פוגעים בעצמכם לא מעט.

אין לכם מה לפחד מהליך הגירושין, שכן כיום לא מעט זוגות בוחרים להתגרש אחד מהשני, ומדובר פה בהליך נורמטיבי לחלוטין. גירושין שמבוצעים בהסכמת שני הצדדים יכולים להגמר בצורה יפה לחלוטין, וכל שעליכם לעשות זאת פשוט לשים לב שאתם יוצרים קשר עם הגורמים הנכונים שיוכלו לעזור לכם לעבור אותו.

עורכי דין