קוסמטיקה ואמצעים טבעיים

קוסמטיקה ואמצעים טבעיים

טיפוח ויופי הם אולי הדברים החשובים לנו ביותר, מעבר לערכים העקרוניים שלנו והמשפחה כמובן. להסתכל במראה ולראות פנים קורנות ובוהקות, לצאת לאירוע ערב עם רגליים חלקות וזוהרות, זה משרה עלינו אושר.


השאלה שתמיד אנו שואלות את עצמנו כשאנו מגלות קמט חדש, קצת עור יבש ואצות רצות לחייג לקוסמטיקאית שלנו, היא – האם ישנן דרכים חלופיות: האם שמירה על מזון משולב ומאוזן ועל הרגלי כושר נאותים יכולים למנוע או להפחית לפחות את הצורך בטיפולים ובשימוש בתכשירים. לשם כך החלטתי לעשות קצת סדר בדברים ופניתי לקוסמטיקאית בתל אביב בעלת קליניקה מפוארת שעובדת כבר שנים בתחום.


ראשית, איך נוצרים נזקי העור?
נזקי העור נוצרים כתוצאה של סיבות רבות:
פגעי השמש. השמש מהווה הגורם הגבוה ביותר להזדקנות העור ולבעיות פיגמנטציה. כקוסמטיקאית בתל אביב, שהיא עיר חוף מדהימה, אני יכולה לומר לך שאני נתקלת במקרים רבים של פגיעה בעור כתוצאה מחשיפה לא מוגנת לשמש.


תזונה. אכן, תזונה מהווה גורם משמעותי במראה העור שלנו. לאכול בריא, זה אומר לצרוך ממגוון אבות המזון, ירקות ופירות מכל הצבעים ובכמות ראויה. הגוף שלנו צריך את המזון המורכב בשביל לתפקד בצורה המקסימלית ולהעניק חיות לעור הפנים שלנו.


שתיית מים. לשתות לשתות לשתות, היא אומרת לי. אנשים לא יודעים כמה שתיית מים היא חשובה. מעבר לחשיבות של שתיית מים כמניעת מחלות רבות, שתיית מים מזינה ומחיה את עוד הגוף והפנים שלנו.


הרגלי ספורט. אכן, ספורט הוא גם גורם משמעותי המשפיע על מראה החיצוני שלנו. מעבר לכך שהוא מאוד בריא ומעבר לכך שהוא משפיע על המראה החיצוני שלנו במימד הרזון-שומן עשיית כושר גופני מנקה את הנקבוביות, מאיצה את קצת ההתפתחות של תאי עור חדשים ומעניקה מראה בוהק ובריא לעור שלנו.


עישון. עישון סיגריות מהווה אחד הגורמים הדומיננטיים ביותר להזדקנות העור ולמראה עור צהבהב או חיוור. עשן הסיגריות חודר לכל מקום בגופינו והוא ממית תאי עור. תצלומים של נשים מעשנות ותצלומים לאחר שהפסיקו לעשן, מראים שינוי דרמטי בין מראה עור הפנים שלהן.

תראה, מסכמת לי הקוסמטיקאית. כקוסמטיקאית בתל אביב, אני רואה אנשים שמקפידים הרבה על ספורט, אך יושבים בבתי קפה ואוכלים ג'אנק פוד כל היום. הרגלי ההיחשפות לשמש כאן הם נוראיים. חשוב מאוד להקפיד ולהתייחס לכל הגורמים שהוזכרו כמשפיעים על מראה העור, אך חשוב לא לשכוח שלא ניתן למנוע הכול ושהזמן גם עושה את שלו.

לא נמצאו עסקים בתחום הקוסמטיקה.

יש לכם שאלה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם