שיטות להסרת שיער

שיטות להסרת שיער

הסרת שיער קלאסית זה דבר כואב ולא נעים. כל מי שהייתה פעם אצל קוסמטיקאית להסרת שיער באמצעות שעווה, או שאפילו עשתה את זה בעצמה בבית, יודעת שזה סיוט. הרגע שבו מושכים וכל השערות נתלשות הוא רגע כואב ולא נעים במיוחד. מצד שני, אף אחת לא רוצה להישאר שעירה, וכולנו רוצות להיות יפות, חלקות ונעימות. לכן עד היום כולנו הבלענו את הצעקות והמשכנו לעשות את זה על אף אי הנעימות הרבה. אבל היום, עם התפתחות של שיטות חדשניות ובטוחות, ניתן להסיר שיער ביעילות וללא כאבים.

הסרת שיער בIPL

הסרת שיער בIPL עושה שימוש בגלי אור. לגלי אור יש ייחודיות בכך שלא כל הגלים שווים. לכל גל אור יש אורך שונה ומיוחד משלו. הסרת שיער בIPL הינו טיפול מתקדם אשר מבוסס על אורכי גל שונים. בטיפול של הסרת שיער בIPL משתמשים בטכנולוגיה ייחודית, אשר פולטת גלי אור חזקים, אשר ממוקדים על הגוף. כמובן שטיפול של הסרת שיער בIPL ממוקד על האזורים שאותם רוצים להשאיר נקיים וללא שיערות. קרני האור מתמקדות על שורש השערה והורסות אותה, ובכך מונעות את גדילתה בעתיד. הסרת שיער בIPL הינה שיטה יעילה ובדוקה לאורך זמן.

הסרת שיער בלייזר

טיפול מתקדם וחדשני גם הוא הינו הסרת שיער בלייזר. כמו הסרת שיער בIPL, אשר עושה שימוש בגלי אור, הסרת שיער בלייזר עושה שימוש בקרני לייזר. קרן הלייזר מתמקדת על השערות ובאמצעות החום הנפלט ממנה, השערות נהרסות עד היסוד וכך צמיחתן מחדש נמנעת.

איזה טיפול מתאים לכן?

טיפולי הסרת שיער בIPL והסרת שיער בלייזר מתאימים לכולם, אך יש כמה דקויות שעליהן יש להקפיד על מנת לבחור את הטיפול היעיל ביותר אשר יגשים את התוצאות המקוות וימנע את צמיחת השיער לאורך זמן. אחד השיקולים להם יש לתת את המשקל הרב ביותר הוא גוון העור. טיפול באמצעות לייזר, למשל, מתאים לבעלי עור בהיר שלהם יש שיער גוף בצבע כהה יותר. במקרים אחרים ייתכן והטיפול לא יפעל כרצוי, ואז יהיה עדיף לבחור מלכתחילה בשיטה של הסרת שיער בIPL על מנת לקבל את התוצאות הרצויות.

הסרת שיער בקרן IPL

לא נמצאו עסקים בתחום העו"ד.

יש לכם שאלה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם