תחנת מוניות בפתח תקווה

מדינת ישראל כידוע, איננה מדינה עם תחבורה ציבורית נוחה, בלשון המעטה. האוטובוסים אף פעם לא מגיעים בזמן או בתדירות מספקת. לרוב הם עמוסים באנשים שדוחפים אותך. כל כמה שנים מבצעים רפורמה ומשנים את כללי המשחק בכך שמבטלים ומזיזים תחנות. בקיצור לא נוח למשתשמש הקבוע, שזקוק לשירותי התחבורה באופן יום יומי. גם הרכבת איננה פיתרון נוח שכן גם שם יש כל שני וחמישי שביתות מסיבות שונות, הרבה איחורים משמעותיים, לחץ גדול של נוסעים על הקווים ולרוב אם תצליח למצוא ברכבת פינה שקטה לעמוד בה, יצאת "מורווח".

 

אם כך מה עושים?

מה אם אין לנו את היכולות הכלכלית להחזיק רכב פרטי (דבר לא זול לכשעצמו.)? אופציית ההסעות במוניות היא אופציה בטוחה ונוחה. ולעיתים על אף שנדמה כי היא עולה לנו הרבה, היא חוסכת לנו למעשה הרבה יותר. אפילו אם רק נחשב את הזמן שלוקח לנו להגיע לתחנת האוטובוס, לחכות לאוטובוס שיגיע, לעצור בכל התחנות בדרך, למעשה אנחנו "שורפים" זמן יקר והרבה עצבים ב-רק להגיע למקום חפצנו. למעשה אם נבחר ב- תחנת מוניות גדולות בפתח תקוה, יוכל הנהג להביא אותנו למחוז חפצנו בזמן הקצר ביותר (כי חסכנו למעשה את ההגעה לתחנה, הציפיה והעצירה בכל התחנות המייגעת), ולמעשה גם נוכל לנצל את הזמן שחסכנו כדי לעבוד ולהרוויח יותר, וגם נגיע לעבודה רעננים יותר ופרודוקטיבים יותר.

 

גם בנסיעות קצרות בעיר או חד פעמיות תחנת מוניות פתח תקווה משתלמת עבורנו יותר. מתי שנזדקק לה היא תשלח אלינו, לכל מקום, מונית עם נהג מקצועי שיקח אותנו לאן שנבקש בעלות הריאלית ביותר. גם אם יש לנו רכב פרטי, לעיתים משתלם לנו יותר להזמין מונית. מונית חוסכת לנו את הצורך במציאת חנייה, מה שיכול לחסוך כסף רב. בנוסף היא חוסכת לנו את הנסיעה המתישה בתוך העיר, הפקקים, העומס ועוד. והכי חשוב, כשאתה נוסע במונית, אתה מגיע עד פתח המקום, כך שאם מדובר ביום קיץ חם או לחילופין יום חורפי וגשום, תגיע באופן הבטוח והרגוע ביותר למקום חפצך.