תפאורה למסיבות

סוגים שונים של תפאורה:

תפאורה היא הרקע למופע. כאשר אנחנו דנים בנושא של תפאורה, חשוב לקחת בחשבון שתפאורה אינה מושג ששיך אך ורק להצגות. גם לצורך כנסים, קונצרטים וכל אירוע אחר יש צורך בתפאורה. כאשר אנחנו דנים בסוגים שונים של תפאורה חשוב שנעשה שימוש במושג באופן רחב בהתאם למכלול המצבים בהם הוא מופיע. לכן, כל הנאמר כאן ביחס לתפאורה מיוחס גם לתפאורה של כנסים ואירועים שאינם הצגות רגילות על במה בתיאטרון. לפניכם מידע אודו סוגים שונים תפאורה וכן סגנונות תפאורה שונים. בעזרת הכרות עם סוגים וסגנונות אלו, ייתכן שיקל עליכם לבחור תפאורה בעצמכם.

תפאורה- מסך רקע:

מסך רקע הינו סוג נפוץ למדי של תפאורה. מסך הרקע עומד בדרך כלל במיקום אחורי ביחס למרכזה מופע- המרצה, ההצגה וכדומה. מסך הרקע כתפאורה, מכניס אותנו לאווירה המתאימה וכלל בדרך כלל פרטים שונים שחשובים למופע עצמו. בעזרת מסך רקע כזה, אנו יכולים לקלוט מידע נוסף על מה שקורה מול עיננו ממש. למשל, תפאורה בצורת מסך רקע בהצגות תיאטרון יכולה להכיל נוף. הנוף יכניס אותנו לסצנה שמתקיימת מול עיננו בצורה אוטנטית יותר. כאשר מדובר על מסך רקע בכנסים, מסך הרקע כתפאורה יכול להכיל מידע חשוב כגון- נושא הכנס, לוגו מסוים, שמות של מצרים ומידע חשוב עליהם. כל אלו, יסייעו לנו לקלוט טוב יותר את המסרים השונים.

תפאורה- חפצים:

חפצים הינם שם כולל למדי עבור תפאורה שבה נעשה שימוש במגוון חפצים. למשל, בתיאטרון, תפאורה כזו יכולה לכלול רהיטים כגון מיטה או חפצים אחרים שמעניקים לבה את המראה הנדרש לצורך ההצגה. הצגה שמציגה סצנה מתוך חנות מכולת, תוכל להכיל אביזרים של חנות מכולת ובכך תשמש תפאורה מעולה. בכנסים למשל, תפאורה של חפצים היא פחות נפוצה ומקובלת אך יכולה לסייע גם לצורך המחשת המסרים.

תפאורה אלקטרונית:

כיום יש אפשרות לשלב תפאורה אלקטרונית כגון- מסכי ענק וכדומה. מסכים אלו יכולים להשתנות במהלך האירוע וכך לחבר אותנו כל פעם מחדש למה שקורה. תפאורה אלקטרונית יכולה להיות מצוינת לצורך כנסים בהם ניתן לשלב על המסכים לוגו מתחלף ומידע רלוונטי עבור המוזמנים. יום הולדת הישרדות לילדים

אולמות אירועים במרכז

אולמות אירועים במרכז אם אתם רוצים לחגוג בקרוב אירוע מיוחד במינו וכעת אתם מחפשים אולמות אירועים במרכז, אתם יכולים לשקול את הרקיע השביעי. מדובר באולם

קרא עוד »

יש לכם שאלה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם